Záruční doba počíná dnem převzetí zboží zákazníkem.
Záruční doba je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.nadmerneodevy.cz, může se osobně obrátit přímo na některou z našich provozoven nebo zboží zašle na adresu: Nadměrné oděvy, Sokolovská 172, 180 00 Praha 8. Zákazník přiloží originál nebo kopii dokladu o zakoupení (paragon) a popíše závadu.
Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyzve telefonicky či emailem zákazníka k vyzvednutí reklamovaného zboží nebo mu bude zasláno na jeho adresu. Následně bude zákazník vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřizujeme bez prodlení nejdéle však do třiceti dní.
V případě, že nedojde mezi dodavatelem a zákazníkem ke shodě, může zákazník využít v případě sporu některého z mimosoudních systémů řešení spotřebitelských sporů, které zajišťuje například Česká obchodní inspekce https://adr.coi.cz/cs.