Košík 0 x Produkty (prázdný)    

Žádné produkty

Bude determinováno Doručení
0,00 Kč Celkem

K pokladně

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem
0 ks zboží. 1 produkt v košíku.
Celkem za produkty:
Celkem za doručení:  Bude determinováno
Celkem
Pokračovat v nákupu Objednat

Informace

Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Dodavatel:

Nadměrné oděvy nadměry.cz s.r.o.
Sokolovská 172, 180 00 Praha 8
IČ: 05553288, DIČ: CZ05553288


Tel: 284 682 794
Mobil: 777 892 952
Email: info@nadmerneodevy.cz


2. Objednávka zboží
Zboží v e-shopu na stránkách  www.nadmerneodevy.cz je jen zlomkem toho, co dodavatel nabízí v kamenných prodejnách. Toto zboží má dodavatel obvykle skladem ve všech velikostech. Přesto dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude potvrzena na základě objednávky. Zboží zasíláme na celé území České republiky. Do jiných států zboží nezasíláme.

Objednávku zákazník uskuteční tak, že vybere zboží, vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.

Ceny zboží si může zákazník zkontrolovat u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu může zkontrolovat na odkazu Doprava.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně dopravy, a zákazník bude vyzván k jejímu odsouhlasení.

Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku.

3. Zaslání zboží
Dodací lhůta
Objednané zboží bude podle jeho dostupnosti expedováno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud by byla doba dodání delší, bude zákazník informován.  Zboží se považuje za expedované dnem předání k přepravě.

Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel prostřednictvím České pošty nebo kurýrní společnosti PPL či GLS, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží jsou uvedeny v odkazu Doprava.

Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník si může vybrat způsob uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně u dodavatele při převzetí zboží, hotově v místě předání zboží nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje a je zákazníkovi předem sdělen.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad o zakoupení.
 
Dodání zboží
Pokud je zásilka zaslána Českou poštou nebo kurýrní službou a jeví známky poškození, doporučujeme balík nepřebírat.

4. Osobní odběr zboží
Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
 
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Záruční doba počíná dnem převzetí zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
 
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.nadmerneodevy.cz, může se osobně obrátit přímo na některou z našich provozoven  nebo zboží zašle na adresu: Nadměrné oděvy, Sokolovská 172, 180 00  Praha 8. Zákazník přiloží originál nebo kopii dokladu o zakoupení (paragon) a popíše závadu.

Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyzve telefonicky či emailem zákazníka k vyzvednutí reklamovaného zboží nebo mu bude zasláno na jeho adresu. Následně bude zákazník vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřizujeme bez prodlení nejdéle však do třiceti dní.

V případě, že nedojde mezi dodavatelem a zákazníkem ke shodě, může zákazník využít v případě sporu některého z mimosoudních systémů řešení spotřebitelských sporů, které zajišťuje například Česká obchodní inspekce https://adr.coi.cz/cs.

6. Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Pokud bude zboží vráceno nepoužité v bezvadném stavu bez známek opotřební, bude finanční částka za zboží vrácena zákazníkovi v plné výši včetně nákladů na dodání odpovídajích ceně standardního poštovného. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit i v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

 Pokud se zákazník rozhodne pro vrácení zboží, zašle jej s kopií dokladu o zakoupení (paragonu) na adresu: Nadměrné oděvy, Sokolovská 172, 180 00  Praha 8. Je nutné uvést skutečnost, že se jedná o vrácení zboží. To je možné oznámit i na e-mail info@nadmerneodevy.cz nebo telefonicky na tel. č: 284682794. Zboží lze vrátit i osobně, na jakékoliv prodejně dodavatele.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to  v případě nedostupnosti zboží nebo změny ceny zboží.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva ruší, vrátí dodavatel zákazníkovi částku, která byla za zboží zaplacena a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží od zákazníka, a to dle dohody se zákazníkem buď bezhotovostně na účet nebo na adresu zákazníka. Pokud zákazník způsob vrácení peněz neurčí, budou mu vráceny na adresu uvedenou v objednávce.


Rozpor s kupní smlouvou se řídí podle občanského zákoníku

7. Ochrana osobních údajů spotřebitele
Jak nakládáme s osobními údaji je uvedeno zde: https://nadmerneodevy.cz/obchod/nadmerne-velikosti/8-gdpr.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.


8. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit. Změněné podmínky zveřejní na internetových stránkách : www.nadmerneodevy.cz


------------------------------------------------------------------------------------------------


Jak vybrat správnou velikost


Protože každý výrobce čísluje trochu jinak, je důležité všímat si uvedených rozměrů u každého druhu zboží.  Základní rozdíl mezi uvedenými rozměry je, zda měříme POSTAVU nebo ODĚV. U každého druhu zboží je uvedeno, zda uvedené míry jsou rozměr postavy nebo rozměr oděvu.

Jak se měřit
U těch druhů zboží, kde je uveden rozměr oděvu, doporučujeme vybírat podle rozměru nějakého Vašeho oblíbeného oděvu. Například vybíráte-li triko, je ideální změřit triko, které již máte a velikostně Vám vyhovuje a podle něj zvolit velikost. Stejně tak je dobré měřit pas u kalhot nikoliv na postavě, ale právě na kalhotech, které nosíte. Při měření postavy je totiž velmi důležité „trefit“ právě to místo, kde kalhoty nosíte a ne kde je skutečný pas postavy.

Nevím, jakou velikost zvolit
Nevíte-li si rady, jakou velikost zvolit, stačí když v samém závěru objednávky do poznámky uvedete rozměr své postavy a my Vám velikost pomůžeme vybrat. Ale pozor, u kalhot měřte jako pas místo, kde kalhoty skutečně nosíte a ne jen prostý rozměr přes břicho. Doporučujeme změřit v pase Vaše oblíbené kalhoty, tím se přiblížime k požadovanému rozměru nejlépe. Velikost vybíráme tak, aby oděv neobepínal (s vyjímkou např. nátělníků, podvlekových trik apod.), pokud nosíte rádi věci na tělo nebo naopak hodně volné, uveďte to do poznámky.

Když velikost nestačí
Pokud Vaše rozměry přesahují naši internetovou nabídku, rádi na požádání zašleme nabídku individuální. V našich kamenných prodejnách totiž máme sortimentu mnohem více a i ve větších velikostech než na internetu.


Jak nakupovat

Nákup je možný s registrací, ale i bez ní. Výhodou registrace je, že příště nemusíte zadávat znovu zasílací údaje a můžete sledovat průběh vyřízení objednávky. Po úspěšné registraci obdržíte potvrzující e-mail.

Při výběru zboží z nabídky se po rozkliknutí detailu objeví velikosti a někde i další možnosti (barvy apod.). Při výběru velikosti prosím vezměte v úvahu uváděné rozměry. Prosím, nevybírejte zboží automaticky jen podle velikosti, na kterou jste zvyklí. Obvzláště u velikostí značených písmeny (např. 5XL) se mohou velikosti značně lišit. Každý výrobce čísluje jinak, a tak jedno triko 5XL může mít v obvodu třeba o 40 cm více než triko od jiného výrobce, ale stejné velikosti 5XL. Před vložením do košíku zaškrtněte zvolené varianty a pokud požadujete něco, co v nabídce nelze zvolit, pak to uveďte do poznámky v samém závěru celé objednávky.
Jak určit správnou velikost se dozvíte v menu „velikosti“.

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s rekapitulací objednaného zboží. Pokud zboží máme skladem, bude vám automaticky do 5ti pracovních dní odesláno bez dalšího upozornění. V ostatních případech vás budeme kontaktovat.

O způsobech dopravy se dočtete v menu „doprava“.

Další podrobné informace naleznete v menu „Obchodní podmínky“.